shutterstock_539192422 (1)

Lääkäripalvelut

Mikä tahansa terveyteesi liittyvä kysymys onkin, olemme valmiit palvelemaan sinua. Vaivasi voi olla akuutti sairastuminen tai pidempiaikainen vaiva. Kokenut ja ammattitaitoinen henkilökuntamme auttaa sinua. Halutessasi sinua palvelee aina tuttu, tilanteeseesi perehtynyt henkilö. Lääkäripalveluihin voit hakeutua sairauden diagnosointia, ennaltaehkäisyä ja hoitoa tai lisätutkimuksia varten. Tarvittaessa saat meiltä sairauslomatodistuksen tai lähetteen jatkohoitoon. Vastaanotolla hoituvat myös kaikki tarvittavat lääkärinlausunnot, esim. ajokorttiasioihin liittyen.

Klinikkamme etuna on lääkäri- ja kuntoutuspalveluiden läheinen yhteistyö, jonka vuoksi saat tarvitsemasi palvelukokonaisuuden nopeasti ja vaivattomasti.

shutterstock_539192422 (1)
juuso

Yleislääkärinä olen työskennellyt monilla eri lääketieteen toimialoilla kerryttäen tietoja ja taitoja. Tavoitteenani on potilaiden kokonaisvaltainen hoito kiinnittäen huomiota myös sairauksien perussyihin ja taustoihin, pelkkien oireiden sijasta. Näin toimimalla pystytään luomaan jokaiselle paras mahdollinen suunnitelma tulevaisuuden elämänlaadun ja hyvinvoinnin parantamiseksi.

Olen työskennellyt mm. neuvolalääkärinä, yleislääkärinä, kotisairaanhoidon ja osaston lääkärinä. Kokemusta minulla on myös kirurgian ja sisätautien, sekä neurologian päivtystys- ja osastotoiminnasta.

Lääketieteen lisensiaatti, yleislääkäri

Oletko valmis konsultaatioon?

Meillä sinua hoitaa aina terveydenhuollon ammattilainen. Varaa aikasi nyt!

Oletko valmis konsultaatioon?

Meillä sinua hoitaa aina terveydenhuollon ammattilainen. Varaa aikasi nyt!