call

Klinikkasi hoitaa sinua, tervetuloa!

Klinik8 hoitaa sinua kaikissa terveyteesi liittyvissä kysymyksissä. Meiltä saat yksilölliset ja monipuoliset palvelut nopeasti ja helposti. Asiakkaan terveydentilan monipuolinen kartoitus, hoidon suunnittelu sekä toteuttaminen, mahdolliset lisätutkimukset ja mahdollisen jatkohoidon tarpeen arvioimme ja suunnittelemme aina yhdessä asiakkaan kanssa. Mikäli vaivasi sitä vaatii, saat aina mukaasi kattavat omahoito-ohjeet, joilla voit edistää hyvinvointiasi.

Meillä sinua hoitaa aina tuttu henkilökunta, ei kasvoton instituutio. On tarpeenasi sitten manuaalinen terapia, sairauden diagnosointi ja hoito, kuntoutusohjelman laadinta, liikunnan ja harjoitusterapian ohjaus, ota rohkeasti yhteyttä. Klinikkasi on täällä sinua varten.

call
juuso

Sananen lääkäriltämme

Meillä Klinik8:ssa tärkeää on aito välittäminen asiakkaasta sekä kokonaisvaltaisen hoidon toteutuminen. Haluamme taata asiakkaalle mahdollisimman luontevan ja yksilöllisen palvelukokonaisuuden riippumatta asiakkaan vaivasta. Jos olet kyllästynyt kertomaan sairaushistoriasi aina alusta, ota yhteyttä meihin à tiimimme toimii asiakkaan edun vuoksi tiiviissä yhteistyössä lääkäri- ja kuntoutuspalveluiden saralla.

Kun haluat hoitaa syitä ongelmien taustalla, etkä pelkkää oiretta, suunnista meille!

juuso

Oletko valmis konsultaatioon?

Meillä sinua hoitaa aina terveydenhuollon ammattilainen. Varaa aikasi nyt!

Oletko valmis konsultaatioon?

Meillä sinua hoitaa aina terveydenhuollon ammattilainen. Varaa aikasi nyt!